Диди (Hiken Shtiken): Следващият аромат Yarost е новата стъпка в живота ми! (ИНТЕРВЮ)

Днешното ми интервю е с един човек, който знае как да представи себе си по най-добрият начин. Едни го знаят като YouTube влогър, а други като създателят на Shprss. Е, какво сподели той пред мен за живота си в Америка, за предстоящият аромат Yarost и други – четете в следващите редове.

Диди, марката ти Shprss набра голяма популярност. Как се роди идеята да създадеш собствена линия парфюми?

– Още от началото на канала ми в YouTube знаех, че искам да имам своя линия козметика. Представях си, че Garnier или Loreal ще се свържат с мен по имейл и ще ми кажат “Здрасти! Много те харесваме! Искаме да създадем козметична линия за теб!”. Този имейл така и не дойде. Сигурно е в папка СПАМ. Затова реших, че каквото искам да имам – трябва да го създам. Парфюмите се получиха в стечение на обстоятелствата при мен. Докато правех колекцията лосиони и душ гелове “Сладоледена Кожа” имах възможност да се запозная с производителите на парфюмни композиции които произвеждат за куп световни брандове. Един простичък въпрос от техния търговски агент “Мислил ли си за парфюми?” беше достатъчен да превърти мозъка ми и да започна да мисля за тях. Година по-късно имах мостра на ZLOBA в ръката си.

https://www.instagram.com/reel/DM-DMB7R3YP/?igsh=eXpxeXBxcng1a2Ni

Лосионите ти също получават страхотни отзиви. Кой беше най-големият предизвикателен момент в разработването им?

– Разработката на лосионите мина съвсем гладко. Имах възможността да започна да работя с Биофарма за тях и когато си обграден от отлични професионалисти, не е трудно да се изработи отличен продукт

Слънцезащитата е следващият ти проект. Какво ще я отличава от останалите продукти на пазара?

– Слънцезащитата е проект по който се работи повече отколкото ми се иска да призная. Всяка година се засилвам с амбицията, че ще се случи и всяка година има нещо което ме спира. Биофарма разработва слънцезащитата за мен и техните професионалисти до момента са безупречни. Много съм щастлив с резултатите които покриват мострите. Надявам се скоро да имам възможност да ги пусна на пазара.  Освен слънцезащитата искам да направя и допълнителни продукти в серия които да допринасят за грижата на кожата. Засега планът е освен слънцезащитата да има бамбукова пудра за лице (която да матира кожата в случай на омазняване и да фиксира грима, ако някой носи), четка за нанасянето на пудрата, отмивна пяна за лице (която нежно да почиства и да сваля всички продукти от лицето) и хидратиращ крем който да подхранва кожата и да я балансира. Не искам да пържа мозъка си с крайни срокове. Всичко ще стане когато стане.

Кой аромат от твоята марка най-добре описва твоя характер?

– Всички аромати ме описват по свой си начин. Все пак са вдъхновени от моята глава. Naglost ми припомня, че трябва да настоявам за вярванията си и нищо да не ме спре. Zloba е когато искам всички да гледат в мен. Zavist ме вади от стреса и напрежението в деня ми. Nestabilnost е тихия ми приятел който ми носи хубава книжка пред камината. Alchnost ми крещи в главата, че не всичко се прави на всяка цена. Revnost е моето детство и носталгия. Lakomia е всичко красиво което съм виждал по света. Следващия ми аромат Yarost е новата стъпка в живота ми. Това е аромата който дава самочувствието за сляпото бъдеще. Не знам какво ни очаква, но смело крачим напред.

https://www.instagram.com/p/C9m7wV4IeNv/?igsh=MWlibzgzYTE5MjA0Nw==

Какво ти носи по-голямо удовлетворение – да получиш комплимент за парфюмите или за лосионите?

– Определено комплиментите за лосионите ме галят повече душевно. Парфюмите са ясни. Те имат 1 цел – да миришат хубаво и дълготрайно. Лосионите обаче са скритото оръжие. Всички ги обичат!

Животът ти в Америка изглежда динамичен. Какво беше най-голямото предизвикателство да се установиш там?

– Живота в Америка е пълен с предизвикателства защото всяко действие което искам да предприема в България свързано с бизнеса ми или семейството ми е свързано с посолства, консулства, нотариуси, документи, канцеларии, регистрации и тн. Да живееш в дистанция крие своите трудности.

Липсва ли ти България и кое е първото нещо, което правиш, когато се върнеш?

– Липсва ми да си вземем храна от топлата витрина на супермаркета с приятели и да си бъбрим в студиото ми до 3 сутринта. Не съм предполагал колко много ще ми липсва “мусака и клюка” с приятели.

Ако можеше да комбинираш един аромат с едно българско преживяване, какво би било то?

– Аромата на казанлъшки понички в горещ летен ден. Щастие.

https://www.instagram.com/p/DAl85EeyQFI/?igsh=MWo1YXh0Y3BjMjVudQ==

Феновете ти обичат забавните ти видеа. Можем ли скоро да очакваме нови комедийни клипове или ревюта в YouTube?

– Видеата в YouTube ми липсват безкрайно. Особено процеса на създаването им. Всяко видео което съм правил ми е носило толкова много смях и щастие, но след това идва най-ужасната част: монтажът. Средно монтирането на едно мое видео е между 7 и 15 часа. Това е време и енергия които дори в добрите си дни вече нямам. Много ми се правят видеа, просто нямам сила да ги изработвам както искам.

Как поддържаш вдъхновението си за нови продукти и свежо съдържание едновременно?

– Вдъхновението при мен никога не е било трудно за откриване. За всяко нещо имам поне 1000 идеи. Предполагам, че това е позитива на премислящия мозък. Не спира да работи и постоянно нови неща се раждат в него.

Имало ли е момент, в който си се съмнявал дали да стартираш Shprss и какво те накара да продължиш?

– Не намирам неуспехът за опция. Всеки успех е резултат на много работа, енергия, оригиналност, достъпност и професионализъм. Водя се по думите на Джефри Стар: Не оставяй никой да те спре. Това и правя.

Ако трябваше да избереш един твой продукт, който да представя марката ти пред целия свят, кой би бил той?

– ZLOBA. Да си знаят.

https://www.instagram.com/p/DAOxx7tSjcy/?igsh=MThpd3VxMmpwcDZwcg==

Какви са най-важните уроци, които животът в Америка ти даде – и за бизнеса, и за личното израстване?

– Най-важния урок е: ЧЕТИ ВСИЧКО. Всичко е написано, всичко е преживяно от някого и всичко има ред. Това се отнася и за бизнеса и за личното израстване.

Кое е най-голямото ти желание за Shprss – да стане глобален бранд, да се разшири с нови категории или да остане бутиков и специален?

– Единственото ми желание за Shprss е да има възможност да радва хората и да им носи позитивна енергия. Нямам никаква бизнес стратегия за бъдещето. Просто искам продуктите ми да се запомнят защото са качествени, интересни и оригинални.

Какво следва за теб – повече бизнес, повече видеа или може би изненада, която феновете не очакват?

– Това е въпрос на който мога да отговоря следващия месец. Питай ме тогава.

Последвайте Диди в социалните мрежи:

Facebook страница

Instagram профил

YouTube канал

***

Последвайте Shprss навсякъде:

Facebook страница

Instagram профил

Уебсайт